Czy Islandia dołączy do UE?
Świadomość stałego zagrożenia ze strony Rosji jest w Finlandii bardzo wysoka. W zeszłym miesiącu Helsinki ogłosiły nową inicjatywę budżetową mającą wzmocnić zdolność obronną kraju. Plan obejmuje cały szereg działań: od przygotowywania schronów, poprzez dostarczanie podręczników surwiwalu, po gromadzenie zapasów żywności. Finlandia zamierza stać się europejskim liderem w zakresie obrony cywilnej.