Biała nienawiść (3/3)
Kim są ludzie, którzy walczą ze skrajnie prawicowym terroryzmem i rozbijają siatki ekstremistów? Scott Payne, były agent FBI zapobiegł dziesiątkom ataków. Serpil Unvar, matka jednej z ofiar ataku w Hanau aktywnie walczy z rasizmem. Podobnie, jak ocaleńcy zamachu na wyspie Utoya.