Dostępny do 30 listopada 2025 00:00
Brytyjski parlament debatuje nad nową regulacją dotyczącą eutanazji. Celem ustawy jest umożliwienie osobom, którym pozostało mniej niż sześć miesięcy życia, skorzystania ze wspomaganego samobójstwa w Anglii i Walii, pod warunkiem, że lekarze i sędziowie wyrażą na to zgodę. Do tej pory wspomagane umieranie było przestępstwem, pod groźbą kary do 14 lat pozbawienia wolności.