„New Adult”
Gorące sceny miłosne, mroczne pragnienia – a wszystko to w pastelowej, błyszczącej oprawie: New Adult Romance przeżywa dziś rozkwit, o jakim rynek książki od dawna marzył. Grupa docelowa: młode kobiety. Ale czy chodzi tylko o proste historie pełne erotyzmu?