Gruzja: walka o demokrację
W Tbilisi protestujący maszerują z flagami UE i transparentami z napisem „Gruzja wybiera UE”. Kwestionują wyniki wyborów, które uważają za sfałszowane. Oskarżają prorosyjską partię rządzącą „Gruzińskie Marzenie” o podważanie demokracji. Głosy opozycji domagają się bliższych więzi z Europą. Ruch ten odzwierciedla walkę narodu między Wschodem a Zachodem, nadzieją a niepewnością.