Dianne Reeves
Dianne Reeves jest uważana za najwybitniejszą wokalistkę jazzową na świecie, znaną ze swojej niezwykłej wirtuozerii i kunsztu improwizacji. Jej najnowszy album "Beautiful Life" zdobył nagrodę Grammy, a ona sama otrzymała tytuł doktora honoris causa Berklee College of Music i Juilliard School. W 2022 r. została wyróżniona tytułem Jazz Master przez National Endowment for the Arts.