Crazy Horse
Aleja George-V, samo serce najdroższej paryskiej dzielnicy, dwa kroki od Pól Elizejskich i wieży Eiffla. Od 70 lat działa tu Crazy Horse, najsłynniejszy – obok Moulin Rouge – paryski kabaret. Założony przez Alaina Bernardina, przyciągał francuską śmietankę artystyczną i stał się prawdziwą instytucją kulturalną. W erze post-#MeToo kabaret pod rządami nowej dyrektorki Andrée Deissenberg przeszedł rewolucję.