Crazy Horse Paris
Artfully erotic nudity with plush, glamorous décor and sensual, atmospheric lighting: The Crazy Horse, in the French capital’s well-heeled eighth district, has been delighting audiences for 70 years with its special brand of classy Parisian cabaret.