Daleko od domu
Odcinek pierwszy: Shadi próbuje odnaleźć się na emigracji. Tęskni za rodziną i Iranem, a choroba babci zmusza ją do szukania pomocy. Wtedy poznaje Arezou – pełną energii Francuzkę irańskiego pochodzenia.