Happiness (4/9) Sezon 2
Odcinek czwarty: Aby uratować święto Nowruz, Shadi i Arezou zakradają się nocą do akademika, w którym mieszka Shadi, by ukraść karpia z przydomowego stawu. Wspólna, nieco konspiracyjna akcja i ukrywanie się w pralni jeszcze bardziej zbliżają do siebie obie przyjaciółki.