Happiness (2/9) Sezon 2
Odcinek drugi: Zaproszona przez Arezou na urodziny jej chłopaka Nicolasa, Shadi błąka się po przestronnym domu zamożnej rodziny. Wśród ukrytej protekcjonalności, niezręczności i wzajemnego niezrozumienia trudno jej włączyć się do zabawy. Dopiero gdy rozbrzmiewa muzyka, atmosfera zaczyna się zmieniać.