Happiness - Season 2 (1/9)
In France for six months now, Shadi has adapted to her new home but also yearns for Iran. As the Iranian New Year approaches, her encounter with Arezou, a light-hearted and spontaneous Franco-Iranian, turns her life upside down. Episode two: Shadi goes to Arezou’s boyfriend’s party where she doesn’t quite fit in, until the music gets going.