Happiness - Season 2 (4/8)
In France for six months now, Shadi has adapted to her new home but also yearns for Iran. As the Iranian New Year approaches, her encounter with Arezou, a light-hearted and spontaneous Franco-Iranian, turns her life upside down. Episode four: Shadi and Arezou want to celebrate Iranian New Year, but have to be secretive about it.