Happiness - Season 2 (1/9)
In France for six months now, Shadi has adapted to her new home but also yearns for Iran. As the Iranian New Year approaches, her encounter with Arezou, a light-hearted and spontaneous Franco-Iranian, turns her life upside down. Episode three: Shadi is late for class, and her teacher is not feeling lenient. Later on, an incident with Arezou causes some tension between them.