Happiness (3/9) Sezon 2
Odcinek trzeci: Po nocnej imprezie Shadi ponosi konsekwencje spóźnienia – zostaje upomniana na uczelni i w pracy. W międzyczasie niespodziewanie odwiedza ją Jordan. Podczas przygotowań do Nowruz, irańskiego Nowego Roku, w irańskim sklepie spożywczym dochodzi do zdarzenia, które wystawia jej relację z Arezou na próbę.