Happiness (6/9) Sezon 2
Odcinek szósty: Podczas noworocznego posiłku Shadi poznaje Faramarza, ojca Arezou. Przyjazna i serdeczna atmosfera szybko się psuje, gdy rozmowa schodzi na sytuację polityczną w Iranie, a uczestnicy debaty coraz wyraźniej ujawniają swoje stanowiska.