Happiness - Sezonul 2 (1/9)
Ajunsă în Franța de șase luni, Shadi s-a adaptat la noua ei casă, dar duce și dorul Iranului. Pe măsură ce se apropie Anul Nou iranian, întâlnirea cu Arezou, o tânără franco-iraniană spontană și veselă, îi dă viața peste cap.