Koniec Partii Pracujących Kurdystanu30 min
W Diyarbakırze kurdyjskie „matki pokoju” walczą o dialog z Turcją i powrót swoich zaginionych dzieci. Choć lider PKK, Abdullah Öcalan, wzywa do zawieszenia broni, kobiety, jak Hava Kiran, liczą na trwałą demokrację i nie chcą składać broni, dopóki nie osiągną stabilnego pokoju w regionie.