Re: Turkey - The End of the PKK?
In February 2025, PKK leader Abdullah Öcalan called on his followers to lay down their arms. The group has been fighting for greater autonomy within Turkey, which it classifies as a terrorist organisation, since the 1980s. But will a lasting peace come out of the disarmament?