Niemcy: koniec przyjmowania Afgańczyków31 min
Setki Afgańczyków utknęły w Pakistanie, choć mają obiecaną ewakuację do Niemiec. Każdy dzień to dla nich życie w zawieszeniu — między nadzieją na ratunek a strachem przed deportacją prosto w ręce talibów. ARTE Re: śledzi losy dwóch rodzin, dla których jedno pytanie staje się kluczowe: czy Niemcy dotrzymają danego słowa?