Re: Germany - No More Afghan Refugees?
Many Afghan asylum seekers are stranded in Pakistan. They are waiting - some for months - to be evacuated to Germany, which has promised to take them in. They all fear being sent back to Afghanistan, where their lives are threatened by the Taliban.