Powrót do Syrii?31 min
W grudniu 2024 roku, po ponad trzynastu latach wojny domowej, syryjscy rebelianci obalili reżim dyktatora Baszszara al-Assada. Mohammad "Mo" Rabie, Syryjczyk od lat mieszkający w Niemczech, planuje powrót do swojej dawnej ojczyzny. Chce zobaczyć się z rodziną, odnaleźć zaginionego brata i dowiedzieć się, gdzie jest jego przyszłość: w Syrii czy w Niemczech?