Re: Back to Syria?
In Syria, rebels have toppled the regime of dictator Bashar al-Assad after more than 13 years of civil war. German-Syrian Mohammad 'Mo' Rabie ventures back to his old homeland. He wants to see his family, look for his missing brother Ahmad and find out where his future lies. In Syria or in Germany?