Ukraina: przetrwać w strefie walk31 min
Trzy lata wyniszczającej walki o przetrwanie Ukrainy, Ukraińców i ukraińskiej kultury. Choć cały kraj żyje w rytmie walk i alarmów lotniczych, ludzie starają się nie zapominać o kulturze, muzyce i sztuce.