Ukraine: Living and Surviving in a War Zone31 min
Three years after the Russian invasion, Ukrainians are still fighting at the front as well as live their lives as best they can. Magran Tata has set up the Druk cultural centre in Kharkiv, just 30 km from the front line. His aim is to offer young people of his generation the opportunities for exhibitions and enjoyment that are sorely lacking in wartime.