AI i śmierć internetu
Internet wypełniają kłócące się ze sobą boty w mediach społecznościowych, piszące słabej jakości artykuły w portalach. Ponad połowa interakcji w sieci to interakcje między botami, a na fałszywe filmy publikowane na platformy nabiera się coraz więcej prawdziwych ludzi. Czy ten szlam zabije internet? A może jest on już martwy?