AI i kino
Hollywood od zawsze wyobrażało sobie scenariusze, w których władzę nad światem przejmują maszyny, inteligentniejsze i bardziej kreatywne od ludzi. Dziś rozwijająca się w zawrotnym tempie sztuczna inteligencja przybliża realizację tych wizji. Rewolucja ma miejsce też w samym kinie – AI pisze scenariusze, realizuje obrazy a nawet generuje autorski dubbing.