Zohran Mamdani na podbój Nowego Jorku11 min
Spot wyborczy Zohrana Mamdaniego opublikowany 23 października 2024 pokazuje kandydata jako głos zwykłych nowojorczyków. Mamdani porusza w nim prolbemu, które trapią większość mieszkańców metropolii. To symbol jego kampanii, która zakończy się sukcesem.