Lumea în imagini
Muzică rap și montaj rapid: cum a reinventat Zohran Mamdani formatul obosit al spotului electoral. În calitate de candidat la funcția de primar al New York-ului, acesta și-a creat o reputație progresistă, cu o imagine populară ce rezonează cu cultura și istoria New York-ului.