Johannes Schuster
Cea mai colorată Street Parade din lume încântă sute de mii de iubitori de muzică în fiecare august la Zurich. Cei mai căutați DJ ai momentului se reunesc pentru a oferi seturi cu specific estival cu această ocazie. Iată seturile de pe cele două scene principale: Opera Stage, situată vizavi de Opera din Zurich, și Center Stage, pe malul lacului din acest oraș elvețian.