Dessous des images 2026 (68/110)
Since he sensationally came from being a complete outsider to winning the Democratic nomination, Zohran Mamdani looks set to win the New York mayoralty. His campaign videos have been clever, dynamic, and rooted in New Yorkers’ everyday issues.