Dlaczego Europejczycy tak dotkliwie odczuwają fale upałów?Na rewersie mapy
Podczas, gdy szefowie sztabów trzydziestu krajów UE i NATO spotkali się w Paryżu, by przemyśleć strategię wspierania Ukrainy, w Dżudzie odbyły się negocjacje między Ukrainą a USA. Ich efektem jest projekt rozejmu. Czy Rosja się na niego zgodzi?