Russia and Ukraine: Ceasefire?4 min
A meeting between representatives of the USA and Ukraine in Jeddah, Saudi Arabia, ended on Tuesday 11 March with a proposal for a ceasefire. In Paris, military leaders from around 30 NATO and European Union countries discussed a possible defence strategy without the USA. How is Russia's President Putin reacting to this development, which increasingly resembles a high-stakes game of cards?