Alignment
Alignment opisuje swój styl jako "podróż do mrocznych zakamarków własnego wnętrza". Jego muzyka przypomina enigmatyczną ścieżkę dźwiękową do niekończącego się postapokaliptycznego rave'u i... znajduje wielką przychylność renomowanych wytwórni, takich jak KNTXT i Suara.