Alignment
Alignment describes his musical style as a journey into the depths of his inner self. His enigmatic sounds evoke a post-apocalyptic rave taking place indefinitely in a disused warehouse. He writes beautiful melodies with deep bass lines, kicks and resonant synth filters; renowned labels such as KNTXT and Suara are not immune.