ONYVAA
Sety ONYVAA to energetyczna podróż pod wpływem ponadczasowych dźwięków Detroit, Chicago i acid warehouse techno z początku lat 90. DJ-ka łączy hipnotyczne loopy i konstruuje swoje brzmienie za pomocą syntezatorów modularnych, groove'owych basów, ciężkich bębnów, emocjonalnych padów i samodzielnie nagranych sampli. ONYVAA wydaje w takich wytwórniach jak PLUS8, KNTXT oraz we własnym Passeport Records w Paryżu.