ONYVAA
ONYVAA's sets are always an exciting journey. They draw on the timeless sounds of Detroit and Chicago, as well as the acid techno of the early 1990s. A DJ able to mix hypnotic melodic lines with a variety of textures, while creating a sound filled with modular synthesizers, groovy basses, heavy drums, pads with poignant notes and samples of her own. ONYVAA releases on PLUS8, KNTXT and Passeport Records, her own label.