Czy AI zastąpi fotografów?20 min
Sztuczna inteligencja coraz bardziej rozpędza się na polu grafiki – powstają nie tylko hiperrealistyczne obrazy, ale też deepfake’i, które coraz trudniej odróżnić od autentyków. Ta ewolucja technologiczna jest ogólnodostępna dzięki narzędziom takim jak MidJourney i DALL-E. Czy trwale zmieni nasz stosunek do obrazów?