Historia mieszkalnictwa (3/3)
Prywatna łazienka, przez wieki przywilej dla najbogatszych, upowszechnia się wśród klas pracujących w latach 20. XX wieku. Jednym z jej twórców był jeden z najważniejszych i najbardziej wizjonerskich architektów w historii – Le Corbusier.