Bernhard Grzimek, człowiek z Serengeti
Bernhard Grzimek, niemiecki zoolog i prezenter telewizyjny, walczył o przyrodę w Serengeti. Jednak z perspektywy czasu jego działalność, przede wszystkim brak poszanowania lokalnych mieszkańców, budzą kontrowersje. Jakie dziś jest dziectwo tego przyrodnika?