Bernhard Grzimek, omul din Serengeti
Bernhard Grzimek, zoolog german și prezentator TV, a luptat pentru protejarea naturii din Serengeti și a devenit o figură emblematică a protecției mediului. Privită însă retrospectiv, activitatea sa ridică semne de întrebare, mai ales prin lipsa de respect față de comunitățile locale. Care este, astăzi, adevărata lui moștenire?