Sewilla: dzielnica artystów
By walczyć z wyludnianiem się centrum miasta, władze Sewilli stworzyły przestrzeń, gdzie artyści i rzemieślnicy mogą nie tylko otworzyć swoje pracownie, ale i mieszkać. Rompemoldes, choć jest budynkiem całkowicie współczesnym, został zbudowany na tradycyjnym planie, który umożliwia powstanie prawdziwej wspólnoty.