Crack w Europie31 min
Stosunkowo niedrogi i ekstremalnie uzależniający, crack zalewa Europę. Centra takich miast jak Frankfurt nad Menem czy Berlin opanowują uzalezżieni, którzy przyjmują narkotyk w miejscach publicznych. Rośnie skala przemocy narkotykowej, z którą miejskie władze nie do końca sobie radzą. Inne podejście do uzależnionych przyjął Zurych, kładąc większy nacisk na integrację narkomanów ze społeczeństwem.