Re: Crack Cocaine in Europe
Cheap and highly addictive, crack cocaine is becoming ever easier to find on the streets of European cities, often being consumed in public in broad daylight. Whilst the social problems associated with drug addiction seem to be getting worse in Germany, Switzerland’s stance on crack could provide a solution.