Wielka Brytania: życie z demencją31 min
W Wielkiej Brytanii coraz więcej gmin, zmagających się ze starzeniem mieszkańców, wprowadza specjalne programy ćwiczeniowe i rozwiązania przyjazne dla osób z demencją. Cel? Jak największe wydłużenie samodzielności.