Re: Wypadki z udziałem rowerzystów
Wszyscy zakochaliśmy się w rowerach – niezależnie od tego, czy jeździmy na nich do pracy, czy na weekendowe wycieczki. Jednak w ciągu ostatnich 10 lat znacznie wzrosła liczba wypadków z udziałem rowerzystów. W 2023 r. w Niemczech było ich ponad 94 tys., w tym 444 ofiary śmiertelne. Jak chronić rowerzystów?