Re: Bike Accidents in Germany
Whether for commuting or weekend leisure trips, cycling is very popular in Germany. However, over the last decade, accidents have been on the rise with more than 94,000 recorded in Germany in 2023, 444 of them fatal. How can be done to protect cyclists on the roads?