Kosmos na drodze do prywatyzacji?
Obecny konflikt między Hamasem a Izraelem jest tylko jednym z rozdziałów bardzo złożonej i ciągnącej się od dekad wojny. Powracamy do jej kalendarium i przyglądamy się obecnej sytuacji geopolitycznej, w której kluczowymi graczami, oprócz zwaśnionych stron, są Stany Zjednoczone, Iran, Katar i Arabia Saudyjska.