Pagery, drony... nowe środki prowadzenia wojny
Pagery i krótkofalówki nafaszerowane materiałami wybuchowymi, drony "smoki" ziejące ogniem. Współczesne wojny prowadzone są wszelkimi środkami - technologicznymi, psychologicznymi i militarnymi.