Zamach w Moskwie: atak islamistów?
Do ataku terrorystycznego na Crocus Club w Moskwie przyznało się Islamskie Państwo Khorasan, komórka ISIS. Rosja znajduje się na celowniku dżihadystów od czasu sowieckiej inwazji na Afganistan w 1979 roku, nie wspominając o dwóch wojnach rozpętanych w Czeczenii pod koniec lat 90. i sojuszu z szyickim Iranem i Syrią Assada.